Ostale usluge

LOGX MOGUĊNOSTI U OBLASTI ICT PODRŠKE – Ostale usluge

Malo je poslovnih subjekata koji mogu kod organizacije ICT podrške, zbog njene složenosti, promenljivosti i brzine reakcije na promene u poslovnim procesima, računati da se svi potrebni kadrovski resursi za uspešnu ICT podršku, nalaze direktno u okviru organizacione strukture poslovnog procesa. Takodje kod definisanja interne baze kadrovskih resursa, neophodno je voditi računa o stepenu iskorišćenosti pojedinih specijalističkih profila koji su po pravilu i izuzetno plaćeni, da se ne bi ugrozila ekonomska efikasnost poslovnih subjekata.

1. nivo - remote ICT podrška
  • monitoring
  • adminstracija
  • podrška krajnjih korisnika
  • demonstracija rada ICT konfiguracija
  • obuka
2. nivo - on site ICT podrška
  • monitoring
  • adminstracija
  • podrška krajnjih korisnika
  • demonstracija rada ICT konfiguracija
  • obuka
3. nivo - outsourcsing
  • ICT opreme
  • predlog organizacije, potrebnih profila i poslova za izvodjenje ICT podrške
  • Kapaciteta ICT opreme
  • vremena korišćenja ICT opreme
  • eksperata za povremeno korišćenje